2008-11-21

suck...


















Nu är jag tillbaka här i Lohtaja igen, spenderade ett par dar i Kokkola och hyrde även sex and the city-filmen, har inte hunnit se den förrän nu. Allt gick ganska bra tills strax innan jag skulle åka tillbaka hit och börja arbeta...som vanligt valde jag och han världens sämsta tillfälle att diskutera saker, nämligen just då när jag är på väg och har lite bråttom att hinna hit i tid, då ska vi prata om vårt förhållande och framtid, vi är såååå smarta!

Nå, det sket sig totalt förstås. Det blev slutligen bara till en massa beskyllande och gräl och jag var så lessen när jag körde iväg. Jag vet att jag kan vara himla krånglig och svår och självisk och allt möjligt skit...men att höra honom säga att allt egentligen är mitt fel! Han har tydligen t.o.m. trott att jag varit otrogen!! Han hade nämligen hittat bilder på sin dator av mig i underkläder...foton som jag själv tagit av mig själv och enbart därför att jag har gått upp i vikt på sistone och har nu tagit mig själv i kragen och börjat träna igen, så jag ville ta lite före-foton så att jag kan se om jag lyckats bli i bättre form efter någon månad med efter-foton...typiskt att män ska missförstå allt!! Nåja, det där var bara en bisak...men jag var så besviken, arg och lessen när jag körde hemåt, allt var bara så fel så fel. Och jag var arg över att han faktiskt beskyllde allt på mig, att han inte vill flytta till Lohtaja och bo tillsammans med någon som inte bryr sig om honom! Som om jag inte brytt mig!! Han har så fel!! Men jag tycker att jag har all rätt att vara lite självisk just nu, det är hans tur att komma efter mig om han verkligen vill vara tillsammans med mig. Jag har sprungit efter honom till flera olika städer här i landet, även om jag inte gillat det. Men nu när han skulle vara tvungen att flytta någonstans dit han inte riktigt vill flytta, då är det helt omöjligt, då är det jag som är självisk och han behöver inte komma hit för min skull! Suck, det är allt jag kan säga just nu.
Suck suck suck.

Inga kommentarer: