2008-07-03

he tar i hövo!

Om jag vore en hund och kunde morra, så skulle jag morra just nu, hela kvällen lång...På lördagen gifter min kusin sig och jag hade så sett fram emot sommarens enda bröllop! Nå, lite "takapakkia" igen förstås! Timo får inte ordnat lördagen ledig så nu måste jag meddela åt kusinen att vi inte kommer båda två...roligt att meddela detta i sista sekunden, man vill ju inte stöka till det mera för dem, de har säkert tillräckligt att göra annars också. Och jag hatar att gå på bröllop ensam, man vill ju sitta och hålla någons hand, dagdrömma om hurudant bröllop man själv vill ha en vacker dag och njuta av romatiken som svävar i luften..nå, så blir det förstås inte denna gång...

Jag är ganska så bitter på allt just nu, att allt bara måste gå se fel ibland...jag vet att detta inte alls är så allvalrigt, att det finns värre saker i livet...men tå e tar i hövo tå tar e heilt enkalt bara så mytzi i hövo!!!

Inga kommentarer: