2013-06-22

tack och lov för goda vänner...

...som räddar ens dag när man mår som sämst! Min underbara vän Sara räddade min dag i torsdags när hon hade köpt en alldeles ljuvlig blombukett min födelsedag till ära! När gubben hade glömt bort min föddis var jag så besviken och lessen, men tänk att man har så här fina vänner som gör en så glad!! 

Midsommaren har firats väldigt lugnt här hos oss. Jag var ännu lite sur och besviken på gubben nu under helgen, så kan inte precis påstå att vi skulle ha haft en rolig midsommar. Visserligen köpte gubben ett presentkort år mig, så att jag kan gå till skönhetsalongen på ansiktsbehandling här nån dag och rosor hade han också köpt! Men det var ju inte presenter som jag ville ha, jag ville bara att han skulle minnas min födelsedag! Nåja, kanske jag kommer över den här besvikelsen småningom...

Lillen önskar en riktigt skön midsommar åt alla!


Jag säger bara, tack och lov har man fina vänner och en alldeles underbar liten charmtroll som gör sin mamma så glad och lycklig varje dag!


Inga kommentarer: