2011-04-20

hallå där!!

Har inte glömt bort bloggen, har bara inte hunnit/orkat blogga. Nu har jag alldeles för mycket tid till att blogga, när jag igen ligger hemma och är sjuk! Typiskt att man skall bli förkyld just nu! Köpte finfina nya joggingskor i måndags och skulle testa dem idag när "löpskolan" börjar....haha, löpskolan! Låter som en survival-kurs för hundar med löptid...Joggingskola skulle kanske låta lite bättre...hur som haver, kursen börjar ikväll och nu är jag sjuk, typiskt! Hoppas jag mår bättre nästa vecka, så jag kan ta en testrunda med mina nya fina skor.

Annars har det inte hänt mycket nytt hos oss. Firade gubbens födelsedag förra veckan, hade bådas föräldrar på besök och t.o.m. Dana var helt trött efter allt festande och kaffedrickande...


































Katten Lyyli tyckte inte att festandet var alls intressant och ville inte ens posera för kameran...


















Nåja, I´ll be back later, eftersom jag är extremt uttråkad av att ligga förkyld hemma....så förbered er för en massa onödiga blogginlägg idag!

Inga kommentarer: